Увага! Важлива інформація!
Виконавчий комітет Ушомирської сільської ради повідомляє про формування Ради з питань внутрішньо переміщених осіб при виконавчому комітеті Ушомирської сільської ради Житомирської області(далі - Рада).
Рада з питань внутрішньо переміщених осіб є консультативно-дорадчим органом, який утворюється для участі у реалізації місцевої політики у сфері забезпечення та захисту прав та інтересів внутрішньо переміщених осіб, сприяння діяльності громади у розвитку ефективних механізмів їх адаптації та інтеграції.
Основними критеріями відбору кандидатів у члени Ради, які оцінює виконавчий комітет Ушомирської сільської ради, є бажання працювати на громадських засадах, активна участь у громадській діяльності, відповідність високим стандартам доброчесності, відсутність конфлікту інтересів, наявність конкретних пропозицій щодо особистого вкладу в реалізацію мети та завдань Ради.
Внутрішньо переміщені особи, яким виповнилося 18 років, місцем фактичного проживання яких є адміністративно-територіальна одиниця, що знаходиться під юрисдикцією виконавчого комітету Ушомирської сільської ради мають право увійти до складу Ради на підставі поданих документів, а саме:
- заяви у рекомендованій формі;
- документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
- документа про освіту (за наявності);
- мотиваційного листа кандидата, в якому викладаються обґрунтування для обрання його до складу Ради;
- резюме із зазначенням контактного номера телефону та адреси електронної пошти кандидата (за наявності);
- довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
Документи щодо включення осіб до складу Ради подаються до Виконавчого комітету Ушомирської сільської ради за адресою с.Ушомир, вул.Березюка, 15 та у строк до 15 лютого 2025 року.