A A A K K K
для людей із порушенням зору
Ушомирська громада
Житомирська область, Коростенський район

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР ПРИЄДНАННЯ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГИ З УПРАВЛННЯ ПОБУТОВИМИ ВІДХОДАМИ

Дата: 22.11.2023 08:15
Кількість переглядів: 236

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ  ДОГОВІР
про  надання  послуги  з  управління  побутовими  відходами

с. Поліське

«______»   _____________ 20_____ р.

 

Поліське    комунальне    підприємство  «Добробут» 
(найменування юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) фізичної особи - підприємця)

 

в    особі   начальника   Жмаченко   Юрія   Володимировича _________________________________________________________________________,
      (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) представника виконавця)

що   діє   на   підставі  Статуту , затвердженого  рішенням   сорок   п′ятої   сесії   сьомого скликання  Ушомирської   сільської  ради  № 1003  від  30.06.2020 р. (далі  -  виконавець), з  однієї  сторони, та  індивідуальний  споживач  (далі - споживач), з  іншої  сторони, уклали індивідуальний  договір  про  надання  послуги  з  управління  побутовими  відходами.

Загальні    положення

1. Цей договір  є  публічним договором  приєднання  про  надання  послуги з управління побутовими відходами (далі - послуга), який укладається сторонами відповідно до Закону України “Про житлово - комунальні послуги” з  урахуванням  статей 633, 634, 641 і  642 Цивільного  кодексу України   шляхом  приєднання  споживача  до  умов цього договору  в  цілому.

2. Фактом  приєднання споживача  до умов  договору є  прийняття  пропозиції  укласти договір (акцепт), вчинення  споживачем будь - яких  дій, які свідчать  про  його бажання укласти договір, зокрема надання виконавцю підписаної заяви про укладення договору (додаток до договору), сплата  рахунка  за  надану  послугу, факт  споживання  послуги.

Предмет   договору

3. Виконавець надає послугу відповідної якості згідно з графіком, а споживач своєчасно  оплачує  її  за  встановленими  тарифами  за  видами  побутових  відходів  у строки і  на умовах, передбачених цим договором, на підставі рішення виконавчого  комітету  Ушомирської  сільської  ради  № 113 від  21.09.2023 р. « Про затвердження  протоколу  № 1 засідання  конкурсної  комісії  на  визначення  виконавця  послуги  з  управління  побутовими відходами в селах : Поліське, Рудня, Ушомир, Ковбащина, Рудня - Ушомирська, Заріччя, Білошиці,Ходачки,Веселівка,Лісівщина».

Надання  послуги  за  видами  побутових  відходів

  4. Виконавець надає споживачеві послуги з управління змішаними побутовими   відходами.

           5. Послуга  з  управління   побутовими  відходами ( змішані  побутові  відходи  від  домогосподарств) , надається  за  контейнерною  та   безконтейнерною  системою.

6. Для збирання побутових відходів за контейнерною системою використовуються технічно справні контейнери. Інформація щодо кількості, місткості та приналежності контейнерів знаходиться на підприємстві.

7. Графік та години перевезення за контейнерною або безконтейнерною системою, розміщуються  на  веб - сайті  органу  місцевого  самоврядування .

8. Під час збирання побутових відходів за безконтейнерною системою споживач  має за встановленим графіком виставити пластикові пакети із зібраними відходами у місцях, погоджених  з  виконавцем.

Вимоги   до   якості   послуги

9. Критеріями якості надання послуги з управління побутовими відходами є дотримання графіка збирання та перевезення побутових відходів, дотримання правил надання  послуги  з  управління  побутовими  відходами  та  інших  вимог  законодавства.

Права   та   обов’язки  споживача

10. Споживач  має  право:

1) одержувати своєчасно та належної якості послугу згідно із законодавством про житлово - комунальні  послуги  та  про  відходи  і  умовами договору;

2) без додаткової оплати одержувати від виконавця засобами зв’язку, зазначеними в розділі “Реквізити виконавця” цього договору, інформацію про тарифи на послугу з управління побутовими відходами, загальну вартість місячного платежу, структуру тарифу, норми надання послуги, порядок надання послуги, графік збирання та перевезення побутових відходів, обсяги зібраних побутових відходів (за видами), обсяги побутових відходів, переданих на місця видалення відходів  або  на  зазначений споживачем засіб зв’язку у додатку до цього договору у  строк, визначений Законом України “Про доступ до  публічної  інформації”;

3) на відшкодування збитків та  шкоди, завданих  його  майну  та  життю  або  здоров’ю внаслідок  неналежного  надання  або  ненадання  послуги;

4) на усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуги протягом  п’яти робочих  днів  з  моменту  звернення  споживача;

5) на  зменшення  розміру плати  за  послугу  у  разі  її ненадання, надання  не в повному обсязі або зниження  її  якості;

6) на несплату вартості послуги за період тимчасової відсутності в житловому приміщенні (іншому об’єкті нерухомого майна) споживача та інших осіб понад 30 календарних днів за  умови  документального  підтвердження  такої  відсутності;

7)  на  перевірку  обсягу  надання  та  якості  послуги  в  установленому  законодавством  про  житлово - комунальні  послуги  порядку;

8) складати та підписувати акти – претензії  у зв’язку з  порушенням  правил  надання послуги;

9) отримувати без додаткової оплати інформацію про проведені виконавцем нарахування  плати за послугу (з розподілом за періодами та видами нарахувань)  та отримані  від  споживача  платежі;

10) отримувати  повну  та достовірну  інформацію  про безпечність об’єктів відновлення  побутових  відходів.

11. Споживач  зобов’язується:

1) своєчасно вживати заходів до усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням  послуги, що  виникли   з   його  вини;

2)  оплачувати   в  установлений  договором  строк  надану  послугу;

3)  дотримуватися  правил  пожежної  безпеки  та  санітарних  норм;

4)  у разі несвоєчасного здійснення платежів за  послугу сплачувати  пеню  в  розмірі, встановленому відповідно до  пункту  23  цього  договору;

5) письмово інформувати виконавця про зміну власника житла (іншого об’єкта нерухомого майна) та про фактичну кількість осіб, які постійно проживають у житлі споживача, протягом  30  календарних  днів  від  дня  настання  такої  події;

6) визначати разом з виконавцем місця розташування контейнерних майданчиків, створювати  умови  для  вільного  доступу  до  таких  майданчиків;

7) обладнати  контейнерні майданчики, утримувати  їх  у  належному санітарному стані, забезпечувати  освітлення   в  темний  час  доби;

8) забезпечити належне збирання та зберігання відходів, встановлення достатньої кількості контейнерів у разі застосування контейнерної системи для збирання побутових відходів  з  метою запобігання  їх  переповненню; утримувати  контейнери  відповідно  до вимог  санітарних  норм  і  правил;

Права   та   обов’язки   виконавця

12. Виконавець  має  право:

1) у разі застосування контейнерної системи вимагати від споживача  їх утримання у належному санітарно - технічному стані, а у разі застосування безконтейнерної системи – територію  для  збирання  пластикових  пакетів  з  побутовими  відходами;

2) вимагати від споживача своєчасно збирати та належним чином зберігати побутові відходи, встановлювати передбачену договором кількість контейнерів у разі застосування контейнерної  системи  та   запобігати  їх  переповненню;

3) обмежити (припинити) надання  послуги  у  разі її  неоплати  або оплати не в повному обсязі  в порядку і  строки, встановлені  законом  та  договором, крім  випадків, коли  якість  та / або  обсяг  надання  послуги  не  відповідають  умовам  договору;

4) вимагати від споживача проведення протягом  п’яти  робочих  днів  робіт  з  усунення  виявлених  неполадок, що виникли  з  вини споживача, або відшкодування вартості  таких  робіт, проведених   виконавцем;

5) отримувати  інформацію від споживача  про  зміну  власника  житла (іншого  об’єкта нерухомого майна)  та фактичної кількості осіб, які постійно проживають у житлі споживача.

13. Виконавець  зобов’язується:

1) забезпечувати своєчасність надання, безперервність і відповідну якість послуги згідно із законодавством про житлово - комунальні послуги та про відходи та умовами договору, зокрема шляхом створення системи управління якістю відповідно до національних або  міжнародних  стандартів;

2) готувати та укладати  із  споживачем  договори  про  надання  послуги  з визначенням  відповідальності за  дотримання  умов її виконання згідно з типовим договором;

3) без додаткової оплати надавати в установленому законодавством порядку засобами зв’язку, зазначеними в розділі “Реквізити виконавця” цього договору, необхідну інформацію про тарифи, загальну вартість місячного платежу, структуру тарифу, порядок надання послуги, графік збирання та перевезення побутових відходів, щомісячні обсяги зібраних побутових відходів (за видами), щомісячні обсяги переданих  видів побутових відходів іншим суб’єктам господарювання на місця видалення відходів.

4) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги споживачів і проводити  відповідні  перерахунки  розміру  плати  за  послугу  в  разі  її  ненадання, надання  не  в  повному  обсязі, несвоєчасно або неналежної якості, а також в інших випадках,  визначених  договором;

5) вживати заходів до усунення порушень  якості  послуги у строки, встановлені законодавством;

6) самостійно здійснювати перерахунок вартості послуги за  весь  період  її  ненадання, надання  не в повному обсязі або невідповідної якості, а також сплачувати неустойку (штраф)  у  розмірі, встановленому  відповідно до пункту  23  цього договору;

7) своєчасно  реагувати  на  виклики  споживача, підписувати  акти - претензії, вести облік  вимог (претензій) споживача  у  зв’язку  з  порушенням  порядку  надання  послуги;

8) своєчасно та власним коштом проводити  роботи з  усунення  виявлених  неполадок, пов’язаних  з  наданням  послуги, що  виникли  з  його  вини;

9) інформувати споживача  про  намір зміни тарифів на послугу за  видами  побутових відходів  у  порядку, встановленому  відповідно  до  пункту  24  цього  договору;

10) укладати договори  із суб’єктами господарювання, які здійснюють  відновлення  та видалення  побутових відходів. Якщо виконавцем послуги є адміністратор послуги, він також укладає договори із суб’єктами господарювання, які здійснюють збирання та перевезення  побутових  відходів;

11) забезпечувати утримання у належному санітарно  - технічному  стані  контейнерів у разі перебування їх у власності суб’єкта господарювання, який здійснює збирання та перевезення  побутових  відходів;

12) забезпечувати ліквідацію звалища змішаних відходів протягом однієї доби з моменту його утворення на контейнерному майданчику через недотримання графіка перевезення, а також невідкладне проведення прибирання в разі розсипання побутових відходів  під  час  завантаження  у  спеціально  обладнаний  для  цього  транспортний  засіб;

13) проводити інформаційні кампанії для підвищення обізнаності громадськості з питань запобігання утворенню відходів та забрудненню навколишнього природного середовища.

Тариф   та   порядок   оплати   послуги

14. Згідно  з  рішенням  тридцять  шостої  сесії  восьмого  скликання  Ушомирської  сільської   ради  №  972  від   09.11.2023 р. « Про  встановлення   тарифу  на  послуги  з   управління побутовими  відходами  : збирання  та  перевезення  змішаних  побутових  відходів  по  Поліському  комунальному  підприємству «Добробут»  тариф  на  послугу  становить:

 

Вид   побутових  відходів

Тариф  на  послугу за  видами  побутових відходів,  гривень  за
1 куб. метр , гривень  за  1  чол. / місяць

1. Змішані   відходи  :

140,40  грн. за  1  куб. метр  з   ПДВ

Населення    приватний    сектор

16,38  грн. з  1  чол./  місяць  з  ПДВ

Населення    упоряд .  будинки

15,21  грн. з  1  чол./  місяць  з   ПДВ

 

 

15. Розрахунковим  періодом  є  календарний  місяць.

Споживач  вносить  однією  сумою  плату  виконавцю, яка  складається  з:

плати за послугу, що розраховується виходячи з розміру затверджених тарифів на послугу за видами побутових відходів та обсягу надання  послуги, визначених  відповідно  до  законодавства.

16. Споживач  здійснює оплату за  цим договором не пізніше 20 числа місяця, що настає  за  розрахунковим, що  є  граничним  строком  внесення  плати  за  спожиту  послугу.

         17.  Послуги  оплачуються  готівкою  до  каси  підприємства  або  в  безготівковій  формі   на   розрахунковий   рахунок  UA 103808050000000026006174295АТ «Райффайзен  Банк»  м.  Київ , МФО  380805,  код   ЄДРПОУ  36105361.

18. За бажанням споживача оплата послуги може здійснюватися шляхом внесення авансових  платежів.

Під  час  здійснення  оплати  споживач  зобов’язаний  зазначити  розрахунковий  період, за  який  вона здійснюється, та призначення  платежу (плата  виконавцю, сплата  пені, штрафів).

У разі коли споживачем не визначено розрахунковий період або за зазначений споживачем  період  виникла  переплата, виконавець  має  право  зарахувати  такий  платіж (його частину в розмірі переплати) в рахунок заборгованості споживача за минулі розрахункові періоди  в  разі  її наявності, а в разі відсутності такої заборгованості - в рахунок майбутніх платежів споживача починаючи з найближчих до дати здійснення платежу  розрахункових  періодів.

Виконавець не має права зараховувати плату за послугу в  рахунок  погашення  пені, нарахованої  споживачу  без  згоди споживача.

19. У разі коли споживач  не  повністю  вніс  плату  виконавцю  за  розрахунковий період, а  також  коли  виконавець здійснює зарахування переплати в рахунок заборгованості за минулі періоди або в рахунок майбутніх платежів споживача, отримані від споживача кошти  зараховуються:  в  рахунок  плати  за  послугу.

20. У разі тимчасової  відсутності  в житловому приміщенні (іншому об’єкті нерухомого майна) споживача  та  інших  осіб понад 30 календарних днів споживач має право на несплату вартості послуги за такий період  за  умови  подачі  виконавцю  заяви  та документа, що  підтверджує  таку  відсутність:

довідки про фактичне  місце  проживання;

довідки про взяття  на  облік  внутрішньо  переміщеної  особи;

довідки, що підтверджує тимчасове перебування в лікувально-профілактичних                      і  санітарно-профілактичних закладах;

довідки, що підтверджує  навчання  в  іншому  місті;

довідки, що  підтверджує  проходження  військової  служби;

довідки, що  підтверджує  відбування  покарання;

документів, що  підтверджують  тимчасове  перебування  за  кордоном.

Відповідальність   сторін   за   порушення   договору

21. Сторони  несуть відповідальність за порушення договору відповідно до статті 26 Закону України “Про  житлово – комунальні   послуги”.

22. У разі ненадання або надання послуги не в повному обсязі, зниження її якості споживач  викликає  виконавця  послуги (його представника) для  перевірки  кількості  та /або якості  наданої  послуги. Виконавець  зобов’язаний  прибути  на  виклик  споживача  для перевірки якості надання послуги у строк не пізніше ніж протягом  однієї  доби  з  моменту отримання  відповідного  повідомлення  споживачу.

Акт - претензія складається відповідно до  постанови  Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. № 1145 “Про затвердження  Порядку проведення  перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг” (Офіційний вісник України, 2019 р., № 4, ст. 133).

23. У разі  несвоєчасного  здійснення  платежів  споживач  зобов’язаний  сплатити пеню в розмірі 0,01 відсотка суми боргу за кожен день прострочення. Загальний розмір сплаченої  пені  не  може  перевищувати 100  відсотків  загальної  суми  боргу.

Нарахування  пені  починається  з  першого  робочого  дня, що настає  за  останнім  днем  граничного  строку  внесення  плати  за  послугу.

Пеня  не  нараховується за умови наявності заборгованості держави за надані населенню  пільги  та  житлові субсидії  та / або наявності у споживача заборгованості з оплати  праці,  підтвердженої  належним  чином.

У разі ненадання послуги, надання її не в повному обсязі або невідповідної якості виконавець здійснює перерахунок вартості послуги, а також сплачує споживачеві неустойку (штраф) у розмірі 0,01 відсотка середньодобової вартості споживання послуги, визначеної за попередні 12 місяців (якщо попередніх місяців нараховується менш як 12 - за фактичний час споживання послуги), за кожен день ненадання послуги, надання її не в повному обсязі або невідповідної якості (за виключенням нормативних строків проведення аварійно-відновних робіт або періоду, протягом якого відбувалася ліквідація наслідків аварій або усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуги, що виникли з вини споживача).

Аварійно - відновними  роботами є комплекс робіт з ліквідації наслідків аварій, що виникли, а  також  із  запобігання  аваріям  та  аварійним  ситуаціям.

Порядок   і   умови   внесення  змін  до  договору,  зокрема  щодо  тарифу  на  послугу

24. Виконавець  має  право вносити зміни до договору. У разі  внесення  виконавцем змін до договору, крім  зміни  тарифу  на  послугу, такі  зміни  вступають  в  силу через 30 днів  з  моменту  розміщення  цих  змін   на

https://ushomyrska-gromada.gov.ua

(офіційний веб-сайт органу місцевого самоврядування )

Інформування споживача про намір зміни тарифів на послугу за видами побутових відходів здійснюється  виконавцем  в  порядку,  затвердженому  Мінінфраструктури.

25. У разі  прийняття  органом  місцевого самоврядування  рішення  про  зміну  тарифів на   послугу  за  видами  побутових  відходів  виконавець  у  строк, що  не  перевищує 15 днів з дати  введення  їх у дію, повідомляє про це споживачам з посиланням на рішення відповідних   органів   шляхом  розміщення  на  офіційному  веб - сайті  органу місцевого самоврядування.

У разі зміни тарифів протягом строку дії договору нові тарифи застосовуються з моменту їх  введення  в  дію. Виконавець   зобов’язаний  внести  відповідні зміни до договору шляхом розміщення  нової  редакції  договору на офіційному веб-сайті органу місцевого   самоврядування     за   посиланням:

https://ushomyrska-gromada.gov.ua
(посилання на офіційний веб-сайт органу місцевого самоврядування )

Форс – мажорні   обставини

26. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або часткове невиконання зобов’язань за цим договором, якщо таке невиконання є наслідком форс-мажорних обставин.

27. Форс-мажорними обставинами є надзвичайні та невідворотні обставини, які виникли в результаті не передбачених сторонами подій, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору, обов’язків  згідно із законодавчими та  іншими  нормативними актами, зокрема  пожежі, землетруси, повені, зсуви, вибухи, війна або військові дії, страйк, блокада. Доказом настання форс - мажорних обставин є документ Торгово - промислової  палати  або  іншого  компетентного  органу.

 

Строк  дії  договору, порядок  і  умови  продовження  його  дії  та  розірвання

28. Цей договір набирає чинності  з  дня  акцептування  його  споживачем, але  не раніше ніж через 30 днів з моменту опублікування і діє протягом одного  року з дати набрання  чинності.

29. Якщо за 30 днів до закінчення строку дії цього договору жодна із сторін не повідомить письмово іншій стороні про відмову від договору, договір вважається продовженим  на  черговий  однорічний  строк.

30. Цей договір може бути розірваний у  разі прийняття  рішення  співвласниками  щодо зміни моделі договірних відносин відповідно до статті 14 Закону України “Про житлово - комунальні  послуги”.

31. Припинення дії цього договору не звільняє сторони від обов’язку виконання зобов’язань,  які  на  дату  такого  припинення  залишилися  невиконаними.

Прикінцеві    положення

32. Спори  та  розбіжності, що можуть  виникнути  під  час  надання послуги, якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між сторонами, вирішуються в судовому порядку.

33. Повідомлення, документи  та інформацію, що передбачені цим договором, споживач надсилає виконавцю засобами зв’язку, зазначеними в розділі “Реквізити виконавця” цього  договору. Виконавець  надсилає  повідомлення, документи  та інформацію, що  передбачені цим договором, на поштову адресу нерухомого майна споживача  або  іншими  засобами  зв’язку, зазначеними  споживачем.

Реквізити     виконавця :

Поліське    комунальне    підприємство  « Добробут»

Код    ЄДРПОУ   36105361

Місце   знаходження   11555, Житомирська   область,                        Коростенський  район, с. Поліське,  вул.  Молодіжна ,8

Рахунок   UA  103808050000000026006174295

у   АТ « Райффайзен  Банк»  м.  Київ,  МФО  380805

номер  телефону   0680531143

адреса   електронної   пошти  : PKPdobrobut@i.ua

 

Начальник    ______________    Жмаченко  Ю.В

 

 

Додаток
до  типового  індивідуального
договору  про  надання  послуги  з
управління  побутовими  відходами

ЗАЯВА

Ознайомившись   з   умовами  договору   про   надання   послуги   з   управління побутовими  відходами,  розміщеного  на  сайті   

                                                                                              

https://ushomyrska-gromada.gov.ua,

(офіційний веб-сайт органу місцевого самоврядування )

приєднуюсь до договору про надання послуги з управління побутовими відходами                       Поліське    комунальне    підприємство  «Добробут»  з  такими  даними.

1. Інформація  про  споживача:

1) найменування  / прізвище, ім’я  та  по  батькові  (за  наявності) ________________________

_______________________________________________________________________________;

_______________________________________________________________________________;

(ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер
облікової картки платника податків для фізичних осіб*)

місце  знаходження ________________________________________;

номер телефону __________________________________________;

адреса електронної  пошти _________________________________;

2) місце  знаходження  приміщення  споживача:

вулиця _________________________________________________;

номер  будинку __________________________________________;

номер  квартири (приміщення) _____________________________;

населений  пункт _________________________________________;

район __________________________________________________;

область ________________________________________________;

індекс _________________________________________________;

3) кількість  осіб  за  місцем  реєстрації  проживання  (перебування)  у  квартирі (приміщенні)   споживача ______________________________________________________________________.

 

_____________________
(дата)

__________________________________
(підпис)

__________________________________
(прізвище, ім’я та по батькові
(за наявності)

__________
*
Для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті, зазначаються серія та номер паспорта.


                                   


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь