Ушомирська громада
Житомирська область, Коростенський район

Увага! Важлива інформація!

Дата: 13.06.2023 14:43
Кількість переглядів: 93

Розпочато прийом заявок представників громадськості до складу Комісії з розгляду питань щодо надання  компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій , терористичних актів, спричинених збройною агресією Російської Федерації.

Відповідно до рішення виконавчого комітету Ушомирської сільської ради від 08.06.2023 р.       № 71 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Ушомирської сільської ради  від 22.05.2023 р № 64   «Про утворення Комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за знищене та пошкоджене нерухоме майно майно  внаслідок надзвичайної ситуації воєнного характеру ,спричиненої збройною агресією Російської Федерації проти України на території Ушомирської сільської ради » , розпочато прийом заявок представників громадськості до роботи Комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України. 

Висунення кандидатур до складу комісії здійснюється протягом п’яти робочих днів з дня прийняття рішення уповноваженим органом – виконавчим комітетом Ушомирської сільської ради – про утворення комісії, яке опубліковане на офіційному веб-сайті Ушомирської сільської ради . 
Відповідно до Постанови КМУ від 30.05.2023 № 565 «Про внесення змін до постанови КМУ від 21.04.2023 № 381» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/565-2023-%D0%BF#Text), кандидатури від громадськості можуть висуватися міжнародними та громадськими організаціями, в тому числі антикорупційними, а в селах та селищах – також фізичними особами.

Заява про висунення кандидатури від громадськості подається до Ушомирської сільської ради за адресою: с.Ушомир вул. Березюка, 15, каб. керуючого справами ( секретаря ) виконавчого комітету  Сантарської О.Г.у довільній формі, придатній для сприйняття її змісту, та містить прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) кандидатури представника, а також такі відомості про заявника: до 18.06.2023 року.


для міжнародної чи громадської організації:
- найменування;
- напрями діяльності;
- код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ (за наявності);
- місцезнаходження;
- контактні дані (номер телефону, адреса електронної пошти);


для фізичної особи:
- реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу та мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) (за наявності);
- фактична адреса реєстрації/проживання;
- контактні дані (номер телефону, адреса електронної пошти).


Дані, зазначені у заяві, засвідчуються підписом фізичної особи/представника міжнародної чи громадської організації, що її подала.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь