Ушомирська громада
Житомирська область, Коростенський район

Увага! Важлива інформація!

Дата: 26.10.2022 15:04
Кількість переглядів: 195

 

Фото без описуУмови надання

кредиту для сільських мешканців

Основною метою діяльністю комунального підприємства “Обласний фонд підтримки індивідуального житлового будівництва на селі” (далі – Фонд) є сприяння реалізації державної політики в галузі індивідуального житлового будівництва на селі шляхом надання довгострокових пільгових кредитів.

Надання пільгових кредитів визначається такими основними нормативними документами:

  • Постанова КМ від 05.10.98 № 1597 “Про затвердження Правил надання довгострокових кредитів індивідуальним забудовникам житла на селі”
  • Рішення Житомирської обласної ради від 02.11.17 №799 “Про затвердження нових Регіональних правил надання, використання та погашення довгострокових пільгових кредитів індивідуальним сільським забудовникам…”.

Позичальниками кредитів можуть бути громадяни України, які підтвердили свою платоспроможність, постійно проживають (або за умови переселення для постійного проживання) в сільській місцевості в межах сіл і селищ, а також за межами сіл і селищ у відокремлених фермерських садибах та працюють на підприємствах, установах, організаціях всіх форм власності, в особистих селянських господарствах, що функціонують у сільській місцевості та розташовані у межах району проживання чи суміжних районах, в тому числі громадяни, на яких поширюється дія п.19 і 20 ч.1 ст.6 та абзацу 4 п.1 ст.10 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” (або членам їх сімей у разі призову таких осіб під час мобілізації до закінчення проходження військової служби в особливий період), та громадяни України, які перебувають на обліку внутрішньо переміщених осіб.

Платоспроможність кандидата - забудовника передбачає, що за умови сплати щомісячного платежу в рахунок погашення кредиту з урахуванням процентів залишок середньомісячного доходу кандидата та повнолітніх членів сім’ї не може бути меншим, ніж прожитковий мінімум, визначений законодавством на відповідний період, з урахуванням на кожного члена сім’ї.

Право одержання пільгового кредиту у Фонді надається тільки один раз.

Кредит надається на строк до 20 років, але не більш як до досягнення позичальником пенсійного віку, а молодим сім’ям (подружжя, в якому вік чоловіка та/або дружини не перевищує 35 років) – до 30 років.

Відсоткова ставка на загальних умовах – 3 % річних.

Сума кредиту визначається фондом з урахуванням рівня платоспроможності забудовника і не може перевищувати граничного розміру кредиту:

  • для спорудження нового житлового будинку 400 тис. грн;
  • для реконструкції житлового будинку або добудови незавершеного будівництва житла 250 тис. грн;
  • для придбання житла 300 тис. грн;
  • для спорудження інженерних мереж та підключення іх до існуючих комунікацій 100 тис. грн.

 

Консультацію щодо надання кредиту індивідуальним забудовникам (позичальникам) можна отримати за адресою: 10014, м. Житомир, майдан Корольова, 12, кабінет 510, 512.

         телефон/факс: (0412) 42-16-06, моб. тел. 098-505-20-66.

         е-mail: fondsel@ukr.net

 

 

Перелік  документів  для  Позичальника на отримання  пільгового кредиту:

 

  1. Заява на ім'я керівника Фонду про надання кредиту (зразок у Фонді);
  2. Клопотання органу  місцевого   самоврядування   про надання кредиту (за зразком);
  3. Копія документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України (паспорт громадянина України), копія ідентифікаційного номера;
  4. Довідку про склад сімї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;
  5. Документи, необхідні для визначення рівня платоспроможності позичальника (довідку  про доходи і членів його сім'ї, одержані за попередні 6  місяців, та/або довідку, видану органом місцевого самоврядування про ведення особистого селянського господарства), (ФОП-декларація за два квартала поточного року);
  6. Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про наявність або відсутність у власності житла;
  7. Копія документа, що підтверджує право власності чи користування земельною ділянкою;
  8. Копія проектної документації або будівельного паспорта, вартість виготовлення яких може входити за згодою позичальника до суми кредиту (крім випадків придбання житла);
  9. Довідка про працевлаштування на підприємстві, установі та організації в сільській місцевості;
  10. Заява власника житла чи об’єкта незавершеного житлового будівництва про згоду продати його із зазначенням погоджених з позичальником ціни та інших істотних умов договору купівлі-продажу (в разі придбання житла)(за зразком);
  11. Документи, що підтверджують статус осіб, на яких поширюється дія пунктів 19 і 20 частини першої статті 6 та абзацу четвертого пункту 1 статті 10 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” (у разі наявності);
  12. Копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (у разі наявності);
  13. Гарантійний лист про відсутність інших пільгових кредитів у позичальника та членів його сім’ї (зразок у Фонді);
  14. Заява про персональні дані (зразок у Фонді);
  15. Копія свідоцтва про шлюб або рішення про розлучення (у разі наявності);
  16. Копія свідоцтва про народження дітей разі наявності);
  17. Згода членів сім’ї на отримання позики та участь майном у виконанні зобов’язань (зразок у Фонді);
  18. Довідка про відкриття поточного рахунку фізичної особи в державному банку (Ощадбанк; Приватбанк; Газбанк (UA***2620***) для отримання кредитних коштів (реквізити з державного банку), (для придбання відкриває Продавець на своє імя);
  19. Фото об’єкту (фасаду) кредитування будинку або земельної ділянки у форматі А4 або А5.

 

Перелік  документів  для  Продавця житла:

  1. Заява продавця (за зразком), копія паспорту, копія ідентифікаційного податкового номера, довідка з реквізитами про відкриття поточного рахунку в державному банку (UA***2620***);
  2. Копія свідоцтва про право власності або договір куплі-продажу, копія технічного паспорта на житло, копія витягу з реєстру прав власності на нерухоме майно, копії документів щодо права власності на земельну ділянку.

            Перелік документів для Поручителя (не пенсійного віку):

  1. Копія паспорту, копія ідентифікаційного податкового номера;
  2. Документи, необхідні для визначення платоспроможності поручителя: довідка  з  місця роботи про дохід за попередні 6  місяців, тощо.

Для застави (іпотеки):

  • Об’єкт кредитування – квартира або будинок з приватизованою земельною ділянкою;
  • Експертна оцінка будинку та земельної ділянки;
  • Договір іпотеки посвідчений нотаріусом.
  •  

Для страховки:

  • Договір страхування іпотечного майна від ризиків випадкового знищення або пошкодження.

 

Для оформлення справи:

  • папка-швидкозшивач картонна, папір для друку та конверти з марками (4 шт) тощо.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь