Ушомирська громада
Житомирська область, Коростенський район

Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг за 2021 рік

Дата: 10.01.2022 12:42
Кількість переглядів: 1079

Фото без описуЦентр надання адміністративних послуг утворено 27.03.2021 року та створено 13 віддалених робочих місць в кожному старостинському окрузі. Рішенням сесії сільської ради затверджено перелік адміністративних послуг, які надаватимуться через Центр та розпочато прийом громадян адміністраторами ЦНАП з 1 квітня 2021 року.

           Протягом 2021 року в Центрі надано 3438 послуг, з них 680 послуг на віддалених робочих місць у селах громади.  Найбільшим попитом серед населення нашої громади протягом року користувались послуги по видачі відомостей з Державного земельного кадастру – 1407 послуг або 41%  від загальної кількості прийнятих заяв, з реєстрації місця проживання особи та видачі довідок про реєстрацію місця проживання – 969 послуг або 28% опрацьованих заяв, державної реєстрації нерухомого майна - 784 послуг або 23%, 180 соцільних послуг з оформлення допомог, пільг, житлових субсидій, а також вклеювання фотокартки до паспорта по досягненню 25-ти та 45-ти річного віку - 65 послуг або 2%.

            Досягненнями у сфері надання адміністративних послуг 2021 року є:
-  ЦНАП переїхав у нове, відремонтоване приміщення, де забезпечені більш комфортні умови для відвідувачів, це і вільна Wi-Fi зона, простора зона очікування та місце для самообслуговування з вільним доступом до мережі Інтернет;
- суб’єкти звернення мають змогу поділитися цифровими копіями документів за допомогою застосунку Дія автоматично передавши їх до відділу ЦНАП без паперових копій;
- підписано меморадум про співпрацю з Горщиківською територіальною громадою щодо надання адміністративних послуг жителям їх громади;
- адміністратори працюють в ІС «Вулик» завдяки чому ЦНАП сільської ради бере участь в системі онлайн моніторингу якості надання адміністративних послуг;
- з 01 квітня 2021 року ЦНАП проводить реєстрацію місця проживання особи за допомогою автоматизованої системи «Реєстр територіальної громади»; на даний час існує можливіть зміни місця реєстрації онлайн та забезпечено можливість опрацювання розділу «Е-повідомлення»;
- надіслано на  підпис меморандум про співпрацю з ДРАЦС для забезпечення в подальшому надання комплексної послуги «є-Малятко»;
        
На період пандемії в ЦНАП сільської ради адміністраторами надається допомога з генерування COVID-сертифікатів та отримання виплати в рамках програми єПідтримка.
       У звітному періоді за платні послуги, з яких  стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету надійшло коштів на суму 146,2 тис.грн.
Перспективи роботи відділу «ЦНАП» на 2022 рік:
      В межах функцій, покладених на ЦНАП, планується продовжувати роботу в напрямі удосконалення надання та розширення переліку послуг.
      Серед першочергових завдань роботи Центру у 2022 році є:
- впровадження електронної системи документообігу;
- залучення якомога більше суб’єктів надання адміністративних послуг до співпраці, для задоволення потреб жителів нашої громади.
      Відділ "Центр надання адміністративних послуг" Ушомирської сільської ради і надалі буде навчатись та вдосконалюватись, враховувати Ваші потреби шановні відвідувачі, дбати про зручність та комфорт, прислухатись до Ваших побажань і зауважень. Ми працюємо для ВАС!


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь