A A A K K K
для людей із порушенням зору
Ушомирська громада
Житомирська область, Коростенський район

Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг за 2021 рік

Дата: 10.01.2022 12:42
Кількість переглядів: 125

Центр надання адміністративних послуг утворено 27.03.2021 року та створено 13 віддалених робочих місць в кожному старостинському окрузі. Рішенням сесії сільської ради затверджено перелік адміністративних послуг, які надаватимуться через Центр та розпочато прийом громадян адміністраторами ЦНАП з 1 квітня 2021 року.

           Протягом 2021 року в Центрі надано 3438 послуг, з них 680 послуг на віддалених робочих місць у селах громади.  Найбільшим попитом серед населення нашої громади протягом року користувались послуги по видачі відомостей з Державного земельного кадастру – 1407 послуг або 41%  від загальної кількості прийнятих заяв, з реєстрації місця проживання особи та видачі довідок про реєстрацію місця проживання – 969 послуг або 28% опрацьованих заяв, державної реєстрації нерухомого майна - 784 послуг або 23%, 180 соцільних послуг з оформлення допомог, пільг, житлових субсидій, а також вклеювання фотокартки до паспорта по досягненню 25-ти та 45-ти річного віку - 65 послуг або 2%.

            Досягненнями у сфері надання адміністративних послуг 2021 року є:
-  ЦНАП переїхав у нове, відремонтоване приміщення, де забезпечені більш комфортні умови для відвідувачів, це і вільна Wi-Fi зона, простора зона очікування та місце для самообслуговування з вільним доступом до мережі Інтернет;
- суб’єкти звернення мають змогу поділитися цифровими копіями документів за допомогою застосунку Дія автоматично передавши їх до відділу ЦНАП без паперових копій;
- підписано меморадум про співпрацю з Горщиківською територіальною громадою щодо надання адміністративних послуг жителям їх громади;
- адміністратори працюють в ІС «Вулик» завдяки чому ЦНАП сільської ради бере участь в системі онлайн моніторингу якості надання адміністративних послуг;
- з 01 квітня 2021 року ЦНАП проводить реєстрацію місця проживання особи за допомогою автоматизованої системи «Реєстр територіальної громади»; на даний час існує можливіть зміни місця реєстрації онлайн та забезпечено можливість опрацювання розділу «Е-повідомлення»;
- надіслано на  підпис меморандум про співпрацю з ДРАЦС для забезпечення в подальшому надання комплексної послуги «є-Малятко»;
        
На період пандемії в ЦНАП сільської ради адміністраторами надається допомога з генерування COVID-сертифікатів та отримання виплати в рамках програми єПідтримка.
       У звітному періоді за платні послуги, з яких  стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету надійшло коштів на суму 146,2 тис.грн.
Перспективи роботи відділу «ЦНАП» на 2022 рік:
      В межах функцій, покладених на ЦНАП, планується продовжувати роботу в напрямі удосконалення надання та розширення переліку послуг.
      Серед першочергових завдань роботи Центру у 2022 році є:
- впровадження електронної системи документообігу;
- залучення якомога більше суб’єктів надання адміністративних послуг до співпраці, для задоволення потреб жителів нашої громади.
      Відділ "Центр надання адміністративних послуг" Ушомирської сільської ради і надалі буде навчатись та вдосконалюватись, враховувати Ваші потреби шановні відвідувачі, дбати про зручність та комфорт, прислухатись до Ваших побажань і зауважень. Ми працюємо для ВАС!


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь