Велике будівництво на Житомирщині: САД інформує про коригування проєкту реконструкції автомобільної дороги М-06
Службою автомобільних доріг у Житомирській області оприлюднено заяву про наміри щодо коригування проєкту реконструкції автомобільної дороги М-06 Київ – Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) на ділянці км 129,6 – км 151,73, що здійснюється в рамках програми Президента України «Велике будівництво».
1. Інвестор (замовник): Служба автомобільних доріг у Житомирській області. Юридична адреса: 10014, м. Житомир, вул. Покровська, 16.
2. Місце розташування об’єкта: Житомирська область.
3. Характеристика діяльності (об’єкта): Реконструкція автомобільної дороги М-06 Київ – Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) на ділянці км 129,6 – км 151,73, Житомирська область. Коригування.
Екологічний клас об’єкту – І (згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012). Планована діяльність не належить до видів діяльності, що становлять підвищену екологічну небезпеку у відповідності до статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”.
Технічні та технологічні дані:
Категорія дороги – І-б;
Довжина ділянки а/д – 22,442 км;
Розрахункова швидкість – 110 км/год.;
Існуюча інтенсивність руху – 7790-10120 авт./добу;
Перспективна інтенсивність руху – 13730-17310 авт./добу;
Кількість смуг руху – 4;
Ширина проїзної частини – 3,75 м;
Мінімальні радіуси вертикальних кривих:
- випуклих – 11000 м;
- увігнутих – 6424 м;
- оозрахункове навантаження на вісь статичне – 130 кН;
- клас навантаження – А15, НК100.
4. Соціально-економічна необхідність планованої діяльності:
Реконструкція ділянки автомобільної дороги позитивно вплине на:
– зменшення забруднення довкілля;
– поліпшення транспортної інфраструктури;
– збільшення пропускної здатності для забезпечення місцевих і транзитних пасажиро- та вантажоперевезень;
– удосконалення мережі місцевих транспортних зв’язків;
– підвищення рівнів екологічної безпеки шляхом забезпечення експлуатаційних якостей автомобільної дороги сучасного рівня та оптимальної швидкості дорожнього руху;
– підвищення швидкості, безпеки та комфортабельності дорожнього руху.
5. Потреба в ресурсах при реконструкції і експлуатації:
Земельних: постійне користування в межах існуючої смуги відводу в середньому 65 м.
Сировинних:
- Цементобетон – 132434,47 м3;
- а/б дрібнозернистий – 4530,15 т;
- а/б крупнозернистий – 470,32 т;
- ЩМА – 7412,08 т;
- Щебінь – 16288,39 м3;
- Пісок – 181039,58 м3;
- Металеві конструкції – 3245,63 т;
- Арматура – 102,19 т;
- Залізобетон – 92,97 м3.
Енергетичних (паливо, електроенергія, тепло): стаціонарне.
Водних: міська мережа водопостачання.
Трудових: спеціалізовані дорожньо-будівельні бригади.
Обсяги ресурсів для реконструкції будуть визначені на завершальному етапі проєктування.
6. Транспортне забезпечення (при реконструкції та експлуатації об’єкта): доставка персоналу, будівельних матеріалів та конструкцій здійснюється по існуючій автомобільній дорозі.
7. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за варіантами: у проєкті будуть враховані екологічні, санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівельні й територіальні обмеження згідно з діючими нормативними документами.
8. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за варіантами: будуть прийматися, базуючись на результатах техніко-економічних, інженерно-геологічних та топографо-геодезичних вишукувань, а також на результатах оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС).
9. Можливі впливи планованої діяльності (при реконструкції та експлуатації) на навколишнє середовище:
клімат і мікроклімат: не передбачається;
повітряне середовище: забруднення викидами відпрацьованих газів двигунів автомобілів, пилу, шумове навантаження; приведення параметрів автомобільної дороги до нормативних забезпечує рівномірний рух транспорту із сталю швидкістю, що сприяє зменшенню витрати палива транспортними засобами та зменшенню викидів забруднюючих речовин;
водне середовище: не передбачається;
ґрунт: забруднення твердими частками від зносу автомобільних шин та покриття автодороги, хімічне забруднення від викидів автотранспорту, забруднення побутовими відходами (сміттям) та хімічними елементами, що входять до складу протиожеледних матеріалів;
рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: вирубка дерев – 690 шт.;
навколишнє соціальне середовище (населення): тимчасові незручності при проведенні робіт з реконструкції;
навколишнє техногенне середовище: у разі необхідності буде передбачено перевлаштування та захист комунікацій.
10. Відходи виробництва і можливість їх повторного використання, утилізації, знешкодження або безпечного захоронення:
– будівельне сміття, побутові відходи, деревина тощо – утилізація або вивезення на полігони (звалища) твердих промислових та побутових відходів;
– відходи металу – переробка або повторне використання.
11. Обсяг виконання ОВНС: згідно з ДБН А.2.2-1-2003 «Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС) при проєктуванні і будівництві підприємств, будинків і споруд» та ГБН.В.2.3-218-007:2012 «Екологічні вимоги до автомобільних доріг. Проєктування».
12. Участь громадськості: ознайомитися з матеріалами проекту ОВНС та надати пропозиції можливо за адресою:
– Замовника: Служба автомобільних доріг у Житомирській області, 10014, м. Житомир, вул. Покровська, 16. Телефон: +38 (0412) 47-05-43. Факс: +38 (0412) 47-05-35. E-mail: des_zhitomir@ukravtodor.gov.ua
– Генерального проєктувальника: Державне підприємство – Український державний інститут з проєктування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» (ДП «Укрдіпродор»).
Поштова і електронна адреса: 03037, м. Київ, Повітрофлотський пр-кт, 39/1, тел. (044) 206-64-30, e-mail: okt@diprdoror.com