Ушомирська громада
Житомирська область, Коростенський район

ЗСУ запрошують жителів Ушомирської громади на військову службу за контрактом. Порядок прийняття

Дата: 10.02.2020 11:37
Кількість переглядів: 862

Збройні Сили України запрошують громадян укладати контракт на проходження військової  служби та нагадують порядок прийняття на неї.

Фото без опису

Громадянин, який виявив бажання проходити військову службу за контрактом: 

  1. Прибуває до військового комісаріату за місцем обліку (реєстрації) для співбесіди та підбору посади (в/ч), або до в/ч для отримання письмової згоди (у разі необхідності); Для жінок обов’язкова письмова згода командира військової частини.
  2. Надає до військкомату першочергово такі документи: заява громадянина щодо вступу на в/службу за контрактом; копія паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера; довідку з МВС України про відсутність судимості або її погашення; військовий квиток (для військовозобов’язаних).
  3. Проходить в ОВК (РВК) психологічне тестування.
  4. Прибуває за направленням військового комісара для проходження військово-лікарської комісії (отримує довідку ВЛК, щодо придатності до проходження в/сл на відповідній посаді); надає сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду; довідки про: відсутність перебування на обліку у психоневрологічному, шкірвенерологічному та тубдиспансері; про відсутність вагітності (для жінок); визначення групи крові та резус-фактора; результати аналізів на ВІЛ, сифіліс, гепатитів «В» та «С»; картку медичного огляду.
  5. Очікує виклик з військкомату для прибуття до НЦ, готує решту документів, які можуть додаватись для оформлення особової справи після укладання контракту: автобіографію в рукописному і надрукованому примірниках; довідку про трудову діяльність; копію документів про освіту; довідку про склад сім’ї та місце реєстрації або фактичного проживання: службову характеристику (з місця роботи або навчання); письмову згоду на проведення спеціальної перевірки (у разі необхідності); дві фотокартки розміром 9×12 см.

Військовослужбовець строкової військової служби (мобілізований), який вияв бажання проходити військову службу за контрактом: 

  1. Подає рапорт (за підпорядкованістю), в якому зазначається серія та номер паспорта, ідентифікаційний номер.
  2. Проходить професійно-психологічний відбір (психологічне тестування).
  3. Направляється командиром для проходження військово-лікарської комісії (за потребою, у разі відсутності висновку ВЛК, при призові на військову службу та (або) за наявності ознак хвороб).

Решта документів можуть додаватися для оформлення особової справи у місячний термін після укладання контракту: копія паспорта та довідки про присвоєння індивідуального ідентифікаційного номера; результати запитів щодо проведення спеціальної перевірки; автобіографію в рукописному і надрукованому примірниках; копії документів про народження та сімейний стан; копії документів про освіту; дві фотокартки розміром 9×12 см.

Докладнішу інформацію про перелік посад, грошове та матеріальне забезпечення, а також порядок оформлення документів на військову службу за контрактом жителі Житомирщини можуть отримати в Житомирському обласному військовому комісаріаті, за адресою: м. Житомир, вул. С. Параджанова, 4, тел. 47-37-26. 

Нагадуємо, що у Житомирській області протягом 2019 року на військову службу за контрактом вступили 1388 осіб.

Довідково. З початку 2019 року грошове забезпечення військовослужбовців зросло на понад 30%. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 704 від 30.08.2017 передбачено виплату одноразової грошової допомоги після укладення першого контракту: особам рядового складу – 8 прожиткових мінімумів; особам сержантського складу – 9 прожиткових мінімумів; особам офіцерського складу – 10 прожиткових мінімумів.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь