Особливості реєстрації та обслуговування безробітних у період карантину
На період карантину прийом громадян у Коростенському МЦЗ відбувається з певними обмеженнями. Всі консультації, пов'язані з отриманням соціальних послуг та матеріального забезпечення, надаються безпосередньо засобами дистанційної комунікації (телефоном, електронною поштою, месенджерами тощо).
Громадяни, які виявили намір отримати статус безробітного, подають відповідні заяви у такий спосіб:
• через портал державних послуг "Дія", за наявності кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
На період карантину надання статусу безробітного та призначення допомоги по безробіттю відбувається у перший день після подання особою відповідних заяв та документів (на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2020 № 244, якою внесено зміни до "Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу", затвердженого постановою КМУ від 19.09.2018 № 792).
Нагадуємо, що основний обов'язок зареєстрованого безробітного – здійснювати активні дії щодо пошуку роботи та власного працевлаштування!
Пам'ятайте, що основна функція служби зайнятості – сприяння у працевлаштуванні зареєстрованих безробітних та осіб, які шукають роботу!