A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Ушомирська громада
Житомирська область, Коростенський район

Особливості реєстрації та обслуговування безробітних у період карантину

Дата: 08.11.2020 08:56
Кількість переглядів: 2

На період карантину прийом громадян у Коростенському МЦЗ відбувається з певними обмеженнями. Всі консультації, пов'язані з отриманням соціальних послуг та матеріального забезпечення, надаються безпосередньо засобами дистанційної комунікації (телефоном, електронною поштою, месенджерами тощо).

Громадяни, які виявили намір отримати статус безробітного, подають відповідні заяви у такий спосіб:

• через портал державних послуг "Дія", за наявності кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

На період карантину надання статусу безробітного та призначення допомоги по безробіттю відбувається у перший день після подання особою відповідних заяв та документів (на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2020 № 244, якою внесено зміни до "Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу", затвердженого постановою КМУ від 19.09.2018 № 792).

Нагадуємо, що основний обов'язок зареєстрованого безробітного – здійснювати активні дії щодо пошуку роботи та власного працевлаштування!

Пам'ятайте, що основна функція служби зайнятості – сприяння у працевлаштуванні зареєстрованих безробітних та осіб, які шукають роботу!


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь