ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОГОЛОШЕННЯ КОНКУРСУ
Ушомирська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Ушомирської сільської ради Коростенського району Житомирської області
Повне найменування: Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Ушомирської сільської ради Коростенського району Житомирської області.
Місце знаходження: Житомирська область, Коростенський район,
с. Поліське, вул. Жмаченка, 50.
Директор призначається на посаду на конкурсній основі, строком на шість років.
Умови оплати праці:
Посадовий оклад – 8914грн. На оплату праці директора поширюються умови оплати праці встановлені законодавством для педагогічних працівників спеціальних закладів загальної середньої освіти.
Вимоги до претендентів:
- громадянство України;
- освіта вища не нижче ступеня магістра або освітньо-каліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», («Корекційна освіта», «Дефектологія») або «Психологія» («Практична психологія»);
- здатність за своїми діловими, професійними та моральними якостями виконувати обов’язки керівника;
- вільне володіння державною мовою;
- стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше п’яти років
- знання Конституції України, законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр», Закону України «Про запобігання корупції»;
- володіння основними навичками роботи на комп’ютері з відповідними програмними засобами.
володіння навичками підготовки ділових документів, досвід та вміння працювати з людьми.
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:
- письмова заява про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі;
- письмова згода на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (згідно з додатком);
- копію паспорта або ID-картки громадянина України;
- копію (копії) документа (документів) про вищу освіту із додатками, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж роботи за фахом не менше п’яти років на момент їх подання;
- мотиваційний лист;
- документ, що підтверджує рівень володіння державною мовою (сертифікат державного зразка, свідоцтво про закінчення закладу загальної середньої освіти, диплом).
Претендент на посаду може надати інші документи, які на його думку підтверджують його професійні чи моральні якості.
Строк подання документів для участі в конкурсі: становить 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.
Документи подаються: до Ушомирської сільської ради за адресою: вул. Березюка, 15, с. Ушомир, Коростенський район, Житомирська область. уповноваженою особою Прийом документів від претендентів здійснюється керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету Сантарською Оленою Георгіївною щодня з 8.00 до 17.00 години, крім вихідних днів. Обідня перерва – з 13.00 до 14.00
Інформація про дату, час та місце проведення засідання конкурсної комісії: буде оприлюднена на офіційному сайті Ушомирської сільської ради. Додатково учасників буде поінформовано за контактним телефоном.
Етапи проведення конкурсного відбору:
- оприлюднення оголошення про проведення конкурсного відбору;
- прийом документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсному відборі;
- попередній розгляд поданих документів на відповідність встановленим законодавством вимогам;
- проведення іспиту та визначення його результатів;
- проведення співбесіди та визначення її результатів;
- визначення переможця конкурсного відбору;
- оприлюднення результатів конкурсу.
Кваліфікаційний іспит проводиться за напрямами:
- знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами;
- знання основ спеціальної педагогіки;
- знання основ управління діяльністю інклюзивно-ресурсного центру.
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу: Сантарська Олена Георгіївна – керуючий справами (секрктар) виконавчого комітету сільської ради; тел. 0987183304, ел. адреса: ushomirsrada@ukr.net
Кваліфікаційні вимоги:
Освіта вища не нижче ступеня магістра або освітньо-каліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», («Корекційна освіта», «Дефектологія») або «Психологія» («Практична психологія»).
Стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше п’яти років. Вільне володіння державною мовою
Вимоги до компетентності:
- вміння працювати з інформацією;
- вміння планувати та організовувати роботу установ;
- компетентність у видачі наказів, у контролі їх виконання, у затвердженні посадових інструкцій фахівців;
- компетентність у призначенні на посаду працівників установ, звільненні їх із займаної посади відповідно до законодавства, заохоченні працівників;
- орієнтація на досягнення кінцевих результатів;
- вміння вирішувати комплексні завдання;
- вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати;
- вміння працювати з комп’ютерними програмами.
- вміння працювати в команді;
- вміння ефективної координації з іншими;
- вміння надавати зворотний зв’язок.
- вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку;
- відповідальність;
- системність і самостійність в роботі;
- уважність до деталей;
- наполегливість;
- креативність та ініціативність;
- орієнтація на саморозвиток;
- орієнтація на обслуговування;
вміння працювати в стресових ситуаціях
Професійні знання:
- Конституції України;
- Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту»;
- Закону України «Про запобігання корупції».
- Кодексу Законів про працю України;
- Порядку організації інклюзивного навчання: у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872 (зі змінами);
- Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545 (зі змінами);
- Положення про ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2018 № 617 (зі змінами);
- інших нормативно-правових актів, що забезпечують діяльність інклюзивно-ресурсного центру.
Додаток
ЗГОДА
на обробку персональних даних
Я,_______________________________________________________________ (прізвище, ім'я, по батькові)
народився ___ _______________ _____ р., документ, що посвідчує особу
(серія_______№_______________), виданий ________________________________________________________________________________________________________________________________________ відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" (далі - Закон) даю згоду на:
обробку моїх персональних даних з первинних джерел у такому обсязі: відомості про освіту, професію, спеціальність та кваліфікацію, трудову діяльність, науковий ступінь, вчене звання, паспортні дані, дані про зареєстроване або фактичне місце проживання, біографічні дані, номери телефонів;
використання персональних даних, що передбачає дії володільця персональних даних щодо їх обробки, в тому числі використання персональних даних відповідно до їх професійних чи службових або трудових обов’язків, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права на обробку персональних даних іншим суб’єктам відносин, пов'язаних із персональними даними (стаття 10 Закону);
поширення персональних даних, що передбачає дії володільця персональних даних щодо передачі відомостей про фізичну особу (стаття 14 Закону);
доступ до персональних даних третіх осіб, що визначає дії володільця персональних даних у разі отримання запиту від третьої особи щодо доступу до персональних даних, доступ суб’єкта персональних даних до відомостей про себе (стаття 16 Закону).
Зобов’язуюся в разі зміни моїх персональних даних подати у найкоротший строк уточнену достовірну інформацію та оригінали відповідних документів для оновлення моїх персональних даних.
___ ______________ 20_____ р. ________________
(підпис)